Mom0870 OmerAlp03 Aşıların etkisini azalttığı söyleniyor ve her aşı yan etki yapmıyor boşuna ilaç vermek gereksiz fikrimce 🌺
Defneninannesi07 Ben vermedim gerekte duymadım doktorumuz ve ebemizde önermedi Allahın izniyle bişey olmaz bence bırakın vermeyin ateş olmadıkça 😊
Feryal OmerAlp03 Bizim doktorumuz ateş yapma ihtimali çok yüksek olan aşılarda aşıdan önce yarım doz içirilmesini istiyordu. Eğer aşı sonrası ateş yüksekliği başlarsa 6 saat sonra yarım doz daha içirmemizi söylüyordu. Diğer aşılarında içirmiyorduk