iyikianneyim61 Merhaba💕 Bebeğim 10 aylık,meme ve ek gıda beslenme şeklimiz bizimde.Bence belirli bir sayı yok,bebeğin iştahına göre mama içme sayısı değişebilir.Benim kızım mamaya ek gıdadan çok daha fazla düşkün🙈 Sabah kahvaltı,öğleden sonra yemek,akşam yemek değilde tahıl gibi ya da hafif meyve gibi öğünler veriyorum.Bana da mamayı sadece uyurken ver,artık çok gerek yok gibi laflar ediyorlar ama ben aynı şekilde düşünmüyorum.Anne sütüne ihtiyaçları olduğu gibi mamaya da ihtiyaçları var.
Ek gıdayı verdikten sonra Bebeğiniz doymazsa veya benim Bebeğim gibi alışkanlıktan illa mama isterse 60-90 cc verebilirsiniz.Ben öyle yapıyorum.Tabi bebekten bebeğe iştaha göre ve alışkanlık meselesine göre değişebilir🍀