Kuzenimin kaynanası tansiyon hastası, kayınbabası kalp hastası. İkisi de evlerinde pozitif şu an. Durumları kötüleşmedi, hastaneye de yatırmadılar maşallah diyeyim. Ama köyde yaşıyorlar yani yedikleri içtikleri her şey doğal, aldıkları nefes bile. Ben buna bağladım yani iyi olmalarını.