tfyfatma kızımda da var kortizonlu krem kullanmayın bize de verdi çok kötüydü kullanmak zorunda kaldık geçince bepantholun sensiderm kremi var sabah aksam onu sürüyorum çok hafifletiyor bize bir sürü para verip linola aldırmıştı hatta hiç faydası olmadi