Bebeğim 4 ay 25 günlük oldu Elhamdulillah.
İnanılmaz derecede ağlıyor. Yerinden yarım saat almıyım kaldırıp oturtmadan susmuyor. Bu yaklaşık bir aydır böyle. Pusettede çok ağlıyor. İlla kucakta oturacak yada etrafı besleyip. Bu kadar küçük oturtmaya başlasam bir sıkıntı olur mu bilemiyorum. Bu aylarda doktor onaylı oturtan oldu mu?