Berydnz ağladığında gözyaşı geliyorsa susuz kalmamıştır eğer gelmiyorsa bence su da verebilirsiniz virüs kaynaklı oluyor genelde bol sıvı ile atılıyor kızımda 7 aylıkken olmuştu rota virüsünden dolayı 8-9 gün sürmüştü artık silmekten tahriş olduğu için popusunu duru su ile yıkıyordum sürekli pişik içinde Arko nun klasik yeşil yağlı kremini kullanıyorum çok hızlı geçiriyor tavsiye ederim