Kızlar 1 ay önce spinal sezaryen oldum.Şuanda kesik bölgemin yani karnımın kiiçi çok acıyor nedendir sizce bu kadar çok acımıyordu hiç bir de sol bacağına acayip bi ağrı giriyor üzerine asla basamıyorum böyle durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 🙏