Minikheyecan kilo alımından. Cok az aliyodu. Ayrica dinliyorum o emerken ilk 2-3 dk her emmede yutkunuyo daha sonra 7-8 defa emmede bi defa yutkunuyo. Ordan anladm daha sonra doktora gittim oda kilosuna bakinca mama baslatti çünkü cok az kilo almisti.
Kturna benimde aynı şekilde. Aktigida oluyo. Var gibi gözüküyor ama yok🤦 benimki böyle diye seninkide oyle degildir illa cnm. Bebegn emerken yutkunma seslerine dikkat et ordan anlarsn sütün geliyor mu var mi yok mu.