Merhabalar bebeğim prematüre 30 haftalık doğdu şu an düzeltilmiş 10aylık kronolojik 12aylık bebeğim erkek bebek ve doktor muaynesinde yumurtalıklarının inmediğini farketti ve bizi çocuk cerrahına yönlendirdi böyle bi durum yaşayan var mı acaba aranızda🙏