Cerenece 7 aylıkken başladık ama bizim minderimiz var mesela daha küçük bebekler için. Yani 0-18 kg dedikleri o yüzden sadece yatma ayarı az oluyor ama bazı modellerde çok rahat yatabiliyorlar. Benimki 360 derece dönüyor ADAC testine girmiş geçmese de yeterli notu almış bu da başarılı gelmişti bana. Britax önerebilirim ama onlar çok yatmıyor. Kaç TL bütçeniz var acaba ayıbı yok bunun ☺️🌸