Bugdu benim oğlum 2 aylık 14 günlük ve bu haftadan belli yavaş yavaş düzene girmeye başlıyor ondan önce hiç ama hiç gündüz uykumuz yoktu 5 dk 10 dk uyurdu bildiğin perişan olurdum ama bu haftadan belli akşam 8 buçuk 9 gibi uyuyor 2-3 saatda bir emmeye kalkıyor sabah 7 buçuk 8 gibi uyanıyor saat 10 da tekrar bi yarım saat uyuyor sonra öğlen ikide uyutuyorum 2 saat 1,5 saat yatıyor ama dediğim gibi bu hafta böyle olmaya başladı inşallah devamıda böyle olur ondan önce ne gündüz yatardı nede gece yatardı emmeye kalktığında bitmişti gece 3 4 gibi uyanırdı akşam 10 kadar 5 dk 10 dk bi dalardı o kadar