Aslihan03- canım ben kırmızı biberin içini sarımsak rendesi ile rendeliyorum içine peynir altı suyunu koyuyorum biraz zeytin yağı ekliyorum biraz haşlıyorum içine peynir ekliyorum yumurta sarısı koyup öyle omlet menemen tarzı birşey veriyorum yanına salatalık zeytin ezmesi ve ıhlamurla beraber