Kızlar bebeğim 6 ay 11 günlük 2 haftadır ek gıdaya başladık tadım olarak bir kaç gündür boynu bu şekilde sivilce gibi bende anlamadım isilik mi yoksa ek gıda alerjisi mi ? Ayırt edemiyorum sadece boynu böyle vücudunda birşey yok yaşayan biri varsa yorum yaparsa sevinirim iyi akşamlar ! Resim nasıl ekleyebilirim gönderiye