Arkadaşlar malum havalar aşırı sıcak onun etkisinin de olduğunu düşünüyorum ama çok su içmeye başladı iyi mi kötü mü bilemedim. 240 lık biberonunu günde 3 kez kesin dolduruyorum bazen bi dikmesi ile bile 100 cc du içiyor 🤷🏼♀️ Bnde çok çok fazla su içiyorum yani 5 lt dem fazla su içiyorum. bu yüzden hastaneye yattım neden Bu içtiğimi bulmak İçin ama hiç bir şey çıkmadı. Oğlum da bana cekmiş diyorum ama yine de tedirgin olmuyor değilim günümüz de hastalıklar çoğaldığı için. Emerken bile bi duruyor su içiyor bazen sonra tekrar emiyor 🤷🏼♀️ 10 ay 20 günlük oğlum. Günde ne kadar su içmesi normal arkadaşlar ?