Herkese merhaba 25 günlük kızım var doğduğu günden beri bi sudur gidiyor. Eşimin ailesi benim ailem su verin biz zamanında su verdik, sadece anne sütü içiyor gerek yok desemde bir kereliğine masus beni de ikna ettiler 2 kaşık kadar su verdik biberonda, tamamını içti bak nasil susamış vs diyip durdular. Ya diyorum şuan ne versem içer anne sütü alan bebeklerin su içmesi gerekmiyormuş yok ama anlatamıyorum bu su meselesi beni çok yıprattı siz ne düşünüyorsunuz? Bebeğinize su verdiniz mi?