G_ADAN ben kafadan yapıyorum genelde tariflere bağlı kalmadan. 1 kaşık tarhanayı az suda ıslatıyorum topak olmasın diye tencereye havuç rendeliyorum sarımsak sonra tarhanayı koyuyorum 1 bardakta su oğlum çok seviyor bazende içine tel yada arpa şehriye atıyorum