Merhaba, kızım 5 ay evvel emmeyi bıraktı sağarak verdim bi süre ama artık makine bile çekmemeye başladı azaldı. Elimde sağıp rahatlatıyorum 3-4 günde 1 ama yine de ağrı yapacak kadar doluyor sağmasam içinde beze gibi oluyor. Artık sırtıma ve boynuma vurmaya başladı ağrı, soğuk su, adaçayı, nane denedim fayda etmedi. Çoktan çekilmesi gerekmez miydi acaba ?