Blackcloud İlk doğumu çatısı dar olduğu için sezaryen olup, ikincisini normal doğuran var mı kızlar aranızda? Yani ssvd yapan?
Fatosveaselbebek Blackcloud malesef eltin cati dardi sezeryan oldu ikinciyi de sezeryan oldu benim bildigim catin dar ise normal dogum yapamazsiniz yapabilinse ilk dogumda yapilirdi
Mucizem04 Blackcloud benim doktorum Çarı muayenesi ederken sormuştum normal yapabilirmiyyim diye oda bana kilolu olmadığı sürece çocuğun yaparsın dedi hayır çatım müsait mi dedim öyle bişey yok çatı dar geniş diye dedi bası doktorların kolayına geldiği için uydurdukları bişey o dedi normal doğum da yaptım bana da mantıklı geldi eskiden sezaryen mi vardı :))
Bulutbey Mucizem04 Blackcloud benim doktorum da çatı muayenesi yapmadı. Benim de ilk hamileliğim yanımda kimsem de yok sormadım hiç. Doğum zamanı geldiğinde doktorum eğitimdeydi. Nöbetçi doktor girdi doğuma. Hemşire ve ebelere “Neden sezeryana almadınız müsait değilmiş çatısı” dedi. Ben 45 dakika boyunca ıkınmak zorunda kaldım. Canımdan can gitti. Bir an deliriyorum zannettim gerçekten çok zordu. Birde bebeğin boynuna kordan dolanmış onun da etkisi var tabi. Normal doğdu ama nasıl doğdu bir ben bir Allah bilir. İkinci çocuğa tövbeliyim.
RundownMom Blackcloud çatınız dar olduğu için sezaryen olmuşsunuz. Yani vücut yapınızla alakalı bir durum söz konusu. İlk doğumunuzun normal olmaması hani bebekle alakalı olsaydı ne bileyim kilolu olması veya Allah korusun tehlikeye girmesi bu gibi durumlardan dolayı ilk doğumunu sezaryenle yapanlara ssvd yapan doktorlar var ama neticede anatominiz değişmeyecek çatınız darsa çok zorlanırsınız. Gerek var mı bilemedim.
RundownMom Mucizem04 off şu bazı doktorların bir sürü doktorun, bilim adamlarının söylediği, onayladığı şeylere yok öyle bir şey diye kesip atması yok mu öldürecek beni.😏
Blackcloud RundownMom Bebeğim 3890 doğdu, baş çevresi büyük dediler fakat o kadar büyük değildi halbuki. Uzun süre ıkınmama rağmen olmadı acilen sezaryene alındım, sonrasında çatımın dar olduğunu öğrendim.🤷♀️
RundownMom Blackcloud maşallah. Çok zorlanmışsınızdır o zaman. Yani benim çatım uygun olmasına rağmen ben bile 3700 zor çıkardım. 🤦🏻♀️ Siz gene doğurmadan bi çatı muayenesi olursunuz gene aynı şeyi derlerse öyledir o zaman. Zorlamayın bence çok yıpranırsınız gibi geliyor. Riskli de olabilir bebek için
Iz-0309 Blackcloud 3400 gram dogdu catım dar olmasına ragmen çok zorlanmadım ama karnıma bastırdılar çatısı dar olmayanada bunu yapıyolar zaten dikişim 4 taneydi . Ama en önemlisi sağlıklı dogması riske girecek durumda olsaydım asla istemezdim
Fatosveaselbebek Blackcloud istagramda haticecemre var ona bi bakin oda oldu ama catisi darmi bilmiyorum
Blackcloud RundownMom Muhtemelen kızımın kilolu olmasından ve uzun süre sancı çektiğim için bebek strese girdiğinden kaynaklı gelmek istemediği için doğuramadım.
Eceannee Blackcloud illa ki oluyordur ya eskiden çatısı dar olan kadınlar nasıl doguruyordu demi ama.. olur elbette ama seni çok zorlar ve çok dikişin olur diye düşünüyorum