2 ay 5 günlük bebeğim var 10 gündür 2 kez fitille kaka yaptı çok zorlanıyor kakası var ama fitil koymadan yapamadı bugün o kadar zorlandı ki ıkınırken nefessiz kaldı çok korktum 😟 benim gibi bu durumu yaşayan çözüm bulanlar var mı yediğimde bebeğime fayda edecek birşey var mı acaba ? Hafta sonu da kendi kendine yapamazsa pazartesi tekrar götürcem doktora 🥺