mervegny sizi çok iyi anlıyorum aynı süreci yaşadım şuan 4 ay 20 günlük ve biliyor musunuz yanlış yönlendirme sonucu bebeğim maalesef memeyi bıraktı ve sütüm de bitti. Dayanın ve emziremiyorsanız bile sütünüz gitmesin sağım yapın mutlaka. Ha şuanda hala geçmedi bu arada. Maalesef hırçın hala. Memeyi denedim çokça ama asla almadı. Siz benden metanetli olun inşallah atlatırsınız.