03032014 1 haftamız var 7.aya ,
Sabah kalkıyor emiyor 1 saat sonra meyve püresi veriyorum ( sebzeleri bitirdik meyvelere geçtik tadımmış bu ay doktor öyle dedi nasıl şeyse bu ek gıda olayı zorluyor beni) sonrasında öğlen akşam yine püre veriyorum aralarda bazem yoğurt , aklına geldikçede fırt fırt emiyo karnını doyursun diyede değil he keyfine , geceleri aşırı sık uyanıyor habire meme emme isteği doymuyor sanırım üzülüyorum çorba vs değişik şeylere başlayacağım artık 2-3 kaşık yiyip bırakıyor gerçi napacağımı şaşırdım