Ayın 9. Nda 4. Aya gireceğiz atak dönemi mi nedir normalde gece uykusuna 7-8 gibi uyuturdum dalması bir saati buluyordu ama uyudunmu sabaha kadar sadece mama ya kalkan bebeğim şimdi uyumuyo gece 11 oldu sallıyorum 10 dakika sonra kalkıyo ağlıyo tekrardan sallıyorum uyuyo 10 dakika sonra gene ağlıyor kalkıyor çok yoruldum gündüzleri zaten uyumuyo ayakta sallamayı bırakınca hemen gözlerini açıyor hiçbir iş yapamıyorum ne gece ne gündüz eşimde yok evde tek başına kafayı yiyeceğim şu sallama olayı ne zaman biter nasıl vazgeçiriyiö bacaklarım çok ağrıyor dayanamıyorum