Dilekkkkkk geçmiş olsun bizmde 2 topuk kanında yüksek çıkmıştı 7,06 gibi değerdi sanırım doktorumuz ilaç vermedi her bebekte ilk aylarda %75 oranından çıkar demişti 2 ay boyunca balık tükettim sebze yemeklerini önerdi 2 ay sonra kontrolümüz de düşmüştü darısı başınıza inşallah 🤲🏻Birde internete çok saçma söylentiler var bu bağlamda ben de sizin gibi yaptım resmen ağlarak gittim hastaneye doktorumuz da o kadar korkulacak biset olmadığını söyledi eğer çıkarsa her sabah düzenli bi ilaç kullanacak dedi boy ve kilo gelişimleri takip edilecek dedi birde kan değerleri bunu bize söyleyen doktorda da varmış saten kendini anlattı gayet açık bi şekilde endişe duymanıza gerek YÖK inşallah düşer kontrolüne kadar 🤲🏻