zaynebimmm kizim 2 aylik ev derecesi 28 suan badtan olcum. yapiyorum 37.2 vucudu 36.7 evi sicak olanlar sizde bi bakip yazabilirmisiniz sinirlerim bozuldu ya atesimi var anlamiyorum ben bi huzursuzluguda yok
Meftunbade Ateş-i olduğunu sanmıyorum içiniz rahat etsin isterseniz calpol filan varsa verin bir kasik