Gzzde Kendi haline bırakıyorum, yemek istediği şeyler olursa onlara izin veriyorum, çünkü kendimden biliyorum, hastayken iştahım olmadığında yemek yemek işkence oluyor benim için de. Aynı böyle düşünün, yetişkinler bile hastayken iştahsız oluyor. Çocuğunuzu da zorlamayın, sonra gıda reddine dönüşebilir, daha önce yediği şeyleri bile sonrasında yemeyebilir. Sadece makarna yemek istiyorsa yesin, meyve isterse onu yesin, hatta bisküvi kraker vs yesin. Kısa bir süre yeterli beslenmemek sıkıntı yaratmaz, içiniz rahat olsun.