Kadergls Benim oğlumda 5 ay 17 günlük.
- Sabah kalktığında özellikle emzirme, alt değiştirme daha sonra elini yüzünü yıkama aşamasına geçiyorum.
- Gün içerisinde sürekli ellerini ya yıkıyorum ya da ıslak pamuk ile siliyorum. Parmak aralarında pamukçuklar oluşmasını istemiyorum, o elleri ağzına sürekli götürdüğü için benim en çok özen gösterdiğim el temizliği ve oyuncaklarını düzenli olarak yıkayıp, siliyorum.
- Banyosunu her gün yaptırıyordum, ancak bir haftadır gün aşırı yaptırmaya çalışıyorum. Sürekli şampuan kullanmıyorum açıkcası.
- Tırnakları ne zaman uzarsa o şekilde kesiyorum, genelde de çok çabuk uzar.
- Her gün bebe yağı, sarı kantaron yağı ya da saf zeytinyağ ilk hangisini canım isterse onunla masaj yaparak vücuduna yediriyorum. Yüzü için ise losyonunu kullanıyorum.
- Ağız temizliği ile ilgili açıkcası bir şey yapmadım. Diş etleri kaşınıyor diye temiz tülbenti ıslatarak parmağımla arada kaşıntısına destek olsun diye sürtüyorum.