Papatya99 pusette iki saatten fazla önerilmiyor eğer pusette kalması gerekiyosa da misal yolculuk gibi iki saatte bir kucağa alıp yada düz bi yere yatırıp sonra tekrar pusete konulması gerekiyormuş. Ama merak etme biraz büyüsün onu da istemeyecek 😅 benimkide o aylarda öyleydi evin içinde bebek arabasında uyurdu yatağına koyar koymaz uyanırdı