Slvr Merhabalar, 3 aylık bebeğime gazi olduğu için zinco gaz damlası aldım bugün ezcaneden kullanip memnun kalan varmı.bide biogoille farklı saatlerse kullansam bir zararı olurmu
bgmarik Slvr bende çok memnun kaldım.Artık gazını kendi çıkarıyor o yüzden kullanmıyorum.Günde 3 defa 5 er damla demişti doktorum. Biogaiga ile destekledik aynı anda vermiyordum.
Seyma4607 Slvr biz bi sürü farklı damla kullandık hiç fayda etmemişti ebe önerdi zinco yu çok faydasını gördük doktorada söyledim günde 2 kez 4 damla veriyorum diye eğer etki etmezse günde 3 kez 5 damla verebilirsin demişti
Slvr Kutunun üstünde 3 -10 yaş çocukların kullanimina uygundur yazıyor sizin kullandiniginzla aynimi eczacisaya sordum sıkıntı olmaz dedi ama aklima takildi