DesorLiviya
[bilinmeyen] kuzum bi kac posttada ayni sorun yasanlar vardi bnm bebegimde 7 aya kadar cok düzenli uykusu vardi gecs uykusuna en gec 21 de yatar gece sadece iki kez acikirsa mirildanirdi doyururdum geri uyurdu sabahta 8 de kalkardi 8 aylik olumca gece 12 de uyur tam bir saat cok guzel uyurdu sonrada dakika basi agliyarak uyanma yatakta dort donmeye basladi 2 hafta ayni şekilde devam etti baktim olmuyor esimde yardm ediyor isyerinde uykusuz calisiyordu bi gecd aldim bebegimi salona yer yatagi yaptim baktim sallamadim da oyna simdi dedim bi baktim kucagma girip uyuya kaldi sabaha kadar hic uyanmadi ve ogunden beri hepimiz salonda yerde yatıyoruz gecd uykumuz cok guzel masallah diyeyim🙈 de suan 23 de yatiyoruz sabah 10,11 de kalkiyoruz
DesorLiviya
[bilinmeyen] sallanmadan uyursa ne guzel benmki suan sallanmadan uyumuyor salliyorum yere birakiyorum orda oyle uyuyor valla iki cocuk zor Allah yardmcin olsun canm bnm tek cocuk onda bile zorlaniyorum
Eger aglamiyorsa yanina uzan bak gozlemle kend kendine uyuya kalirmi acaba
DesorLiviya
[bilinmeyen] rica ederim canm buyun miniklerde o ay anne birakma kaygisi yaşıyorlarmış oyuzden boyle oluyormus yaninda birlikte yatarsa belki faydasi olur Allah yardmcin olsun kuzum😘
DesorLiviya
[bilinmeyen] rica ederim kuzum ❤️
ZuZu97
[bilinmeyen] benimde oğlum 8 buçuk aylık yaklaşık 10 gündür uykusu birazcık düzeldi gece 1-2 gibi uyuyo 6-7 gibi uyanıyo mama için sonrada sabah 10a kadar her saat başı uyanır sallarım uyur🤷🏻♀️
ZuZu97
[bilinmeyen] inşallah düzelir ama gündüzlerimiz düzelmedi bizdede hep kucakta gündüz uykusuda çok kötü ayağımda uyuyo sadece yatağına götürünce uyanıyo ve başlıyo çığlıklar ağlamalar🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ZuZu97
[bilinmeyen] evet gerçekten annelik çok ama çok zormuş🤦🏻♀️geceleri biraz rahatladım ya şükrediyorum her gün dua ediyorum lütfen artık düzelsin diye🙏🙏ağırda kaldırmak yasak ne yapıcağımı şaşırıyorum
ZuZu97
[bilinmeyen] 5 aylık hamileyim canım ondan
ZuZu97
[bilinmeyen] amin çok teşekkürler🙏evet çok zor
Thesra
[bilinmeyen]
Canım uyku gerilemesine bir baksana internetten
Thesra
[bilinmeyen]
Yaşına kadar sürüyo bazıların da kuzum ben çok çektim ama bizde 2 ay sürdü
Thesra
[bilinmeyen] evet çok hayatım bende mahfolmuştum inan çok ağlaya ağlaya sabahladığımı bilirim inanılmaz zor zor zor 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Thesra
[bilinmeyen]
Eğer saatli yatırıyosan yatırma canım tek tavsiyem o uyku düzeni değişiyor daha geç uyumaya bailıyorlar kendi uykusu gelince çok ağlar zaten o zaman yatırırsın
ZuZu97
[bilinmeyen] ya canım ben oğluma bugün uyku eğitimine başladım ve 17 dakikada uyudu hala inanamıyorum😳
ZuZu97
[bilinmeyen] profilime bak canım orda bi post göreceksin kızıma verdiğim uyku eğitimi diye onu uyguladım valla işe yaradı
Thesra
[bilinmeyen]
Yok belli bir süre 12 de yatar sonra zamanla 10 a kadar düşüyor kuzum😌 ama 1-2 ay 12 gibi yatıcak
ZuZu97
[bilinmeyen] yani asla inanamazdım ama oldu ve uyudu eşimi arayıp söylüyorum inanmıyo 😄bugün çok ama çok halsizim kaç kere bayılacak gibi oldum gücüm yok mecbur kaldım denedim ve başardım
ZuZu97
[bilinmeyen] inşallah canım bebişler kaç aylık?
ZuZu97
[bilinmeyen] maşallah Allah bağışlasın🙏🥰