GizemElf ben de vakti zamanında 1. Çocuğumda lazımlık vs bakmıştım ama almadım direk alaturka wcde öğrendi şimdi 2. 20 aylık diş çıkartma olayı var o süreci bi atlatalım havalar çok soğumadan bi alıştırma yapacam normal WC’de suyla oynayarak öğrenecez inş 🤪