deryatoprak Kızlar 6.ay asısı vurdurduk bugun calpol hazır beklıyorum elımde ates yapıyor mu bu asılar?
Hemanjiomluminik deryatoprak ben aşıdan 1 saat sınra fitil koydum yarım. Hiç ateşi çıkmadı rahat rahat uyudu
ant331 deryatoprak korkulu rüyam aşı. Haftaya bizde gideceğiz. İkinci diş çıkma evresinde zaten huysuz birde aşı üstüne gelir haram oldu uykular 😭😭😄😄
deryatoprak Minikimmm ınsallah canım darısı basıma ası vurulalı 6 saat oldu henuz yapmadı ınsallah yapmaz🙏kakası yemyeşil ama o neden anlamadım😔
ant331 deryatoprak bende daha 6. Ayı vurulmadan o olaya sevindim. Bende geçen diyordum ohhh 9. Aya kadar aşı yok. Ek gıdaya geçtiniz mı
deryatoprak ant331 yok hayır 6 sında 6 aylık olacagız biz ailemin yanındayken yaptırdım bulunduğum ilde korona vakası cok diye gıtmeden haftaya gecıyoruz kısmetse ınek sutu alerjımız cıktı yogurtla baslayamıyoruz havucla baslayacagız
Ballicoreginannesi Minikimmm bizde geçen hafta yaptık çok şükür ateşi falan çıkmadı ama ben her ihtimale karşı calpol verdim uyumadan önce her saat başı kalkıp kontrol ettim ateşini ama aşırı huysuz oldu ya aşıdan sonra geceleri ağlıyor uyumuyor