Derenkuzum Elimdeki kesik için doktor bir antibiyotik içerikli krem verdi Emzirirken gönül rahatlığı ile kullan dedi. Bir kaç kez kullandım az önce reçeteyi okudum emzirirken kullanmayın veya emzirmeyi kesin diyo ne olacak şimdi bir kaç kez kullandım
Gzde07 Derenkuzum Doktorun verdiyse güvenle kullanabilirsin bende emzirirken antibiyotik hap kullandım mecburen hemde 1000 lik ,hepsininde reçetesinde kullanılmamalıdır ,süte geçer yazıyordu ama çok şükür bişey olmadı☺️Değilki kremden hiçbişey olmaz bence