ArasAybarsMoM Hale36 bnde kullandim ilk dogumumda erken dogum yaptim 31. Haftada ve cigerleri gelismedigi icin 3. Gunun sonunda vefat etti kizim ondan sonra zaten bnde bittim iki sene bebek yapmadim kndimi sucladim ilac kullandim off dhada neler neler 😓
mamAras Ben kullandım günde 5 tane içiyodum tabiki önermem her içende aynı etkiler görünmez ama bebeğim sağlıklı dünyaya geldi, sonrasında etkisi olur mu bilmiyorum bırakabilirseniz ne güzel olur, bırakamazsanızda en minimum şekilde için
MuhammedAmine Hale36 Ben tiryakiydim hamile kalana kadar biri söner biri yanardı 😒 Hamile olduğum an bıraktım ben bıraktıysam herkes bırakır bana göre . Riskleri elbet var bunu göze alamazdım siz de almayın emzirme döneminde de içmedim oğlum 20 aylık 1-2 içmeye başladım ama oğlum beni sigara içerken gördü ve ben kendimi çok tuhaf hissettim düşünsene sigara içmeye başlasa büyüdüğünde ben ona ne sıfatla hesap soracağım ? Komple Bıraktım
senceumrumdam1 Hale36 benim kayınvalidem kaynımda sürekli içmiş doğduğunda direk küveze almışlar sigaradan dolayı çok etkilenmiş kendi anlatmıştı sanki çok güzel bir şey yapıyor gibi
Canscans Ben de hamile olduğumu öğrendiğim gibi bıraktım şuan emziriyorum hala içmiyorum ama yengem şu an 6-7 aylık hamile 10 sene uğraştıktan sonra bebekleri olacak ve hiç abartısız günde 1 paketten fazla içiyor gözümüzün önünde o kadar uyarmamıza rağmen. Kötü şeyleri okudukça içim daraldı şu postta 😪 bunu kendinize de bebeğinize de lütfen yapmayın hangi alışkanlık onun canından daha değerli olabilir?