Bebeğim 30 günlük. O kadar çok sancısı oluyor ki.. Kakasını yapıyor en fazla bi yarım saat rahat. Sonra tekrar başlıyor saatlerce sürüyor. Emmek istiyor sancıdan ememiyor uyuyamıyor sürekli ağlıyor. Bu sancı yüzünden kucağa ve sallanmayada alıştı. Ne zaman geçecek 😣