Annnisshhh ben de 32+1 de doğum yaptım.şu an da oğlum 14 aylık.Evet biraz geç oturmaya başladı.Hatta daha yeni emekliyor.Yürümüyor.Ama inanın ben bunları hiç dert etmiyorum.Sağlığı yerinde olsun yeter bana 😊 Bir de şunu unutmayın.Prematüre de olsa zamanında da doğsa her bebeğin gelişimi gerçekten farklı.Aaa bi başka bebek yürüyo diş çıkardı benimkinde hala tık yok derseniz sadece kendinizi yıpratmış olursunuz.İnanın sağlığından başka hiç bir şey önemli değil 😌