merhaba kizlar. Kizim 4. aydan beri uyanikken emmiyor surekli bi iki cekip birakiyor dikkat dağılıyor yalnız loş odaya gecincede ayni yuzumle oynuyor 6 aylik oldu hala bu sekilde surekli uykusunda emziiryorum şu aralar onda da istemiyor uyanıyor zaten gunduz uykusu yok gecede zar zor uyur oldu gercekten tüm günüm uyut emzirmeye çalış bunlarla geciyor ek gida biberonda almiyor napacagimi şaşırdım qrtik emzirmek istemiyorum kendisi istesin diyorum ama istemiyor aglamiyorda bu sekilde olup cozum bulan var mı?