Deletedmom265 aynı durumu yaşadık. Doktor iğne ve antibiyotik başlattı. Bu durum iki gün daha devam edebilir. Ateşi çok yükselirse yine fitil verin. Bize doktor böyle önermişti. Bizim 5. Günümüz ilaçlara devam ediyoruz ama artık Ateşi yok keyfi de yerinde