alibeyannesi Ya bu int uyku tulumları var normal uzun kollu falan. Onların içine sadece atletli zibin giydiripmi yatırıyorsunuz. Alacagimda nasıl kullandığınızı merk ettim.
bhrcpt alibeyannesi inceliğine bağlı benimki çok ince olduğu için zıbın tulum ve kundak kullanıyorum ama yaşadığım yerde hava soğuk eğer türkiyede olsam sadece zıbın kundak falan kullanırdım
Mom9 alibeyannesi ben owli kullandım geçen sene bu senede kullanacağım 0-36ay arası. Çok memnun kaldım kızım hiç üşümemişti
asyasare alibeyannesi bende merak ediyorum. bana hediye gelmis 1.5 tog. uzerinde 20-22 derece arasi icine askili zibinda giydirin diye isaret var. ancak kisin benim evim 24-25 derece arasi oluyor terler mi bilemiyorum
alibeyannesi [url=https://hizliresim.com/BbTjY0][img]https://i.hizliresim.com/BbTjY0.jpg[/img][/url] Mesela bunlar
Tbaysl Ben lcw dan ince bir tulum aldım. İçine askılı zıbın giydiriyorum. O şekilde uyutuyorum. Üstünü örtmüyor sıcak sevmiyor. Kışında kalın tulum alacağım. Bebeğim 3.5 aylık.