Yelizisz 5 gune kadar normal diyor doktorlar hatta anne sutu alan bebekler icin 10 gune kadar normal diyenler vardi. ama tabi insan tedirgin oluyor yine de. kabiz diyebilmen icin kakasinin katı olmasi yaparken aglamasi zorlanmasi gerekir canim benim. kizimda tum gun biriktirir aksam aglayarak yapardi o aylarda ama kabiz degildi mesela ama kabiz gibi aglardi zorlanirdi. ben gunde 1 kere 1 cay kasigi zytinyagi koyuyordum mamasina.bir de mamayi yaparken once suyu koyuyorsun degil mi?