Merhaba anneler, bir hafta önce mecburi sezeryan oldum. Uygulanan spinal anestezi sonrası sırtımda ağrı oluştu. Bebeğimin altını değiştirirken yada uzun süre otururken yürürken ağrı yapıyor. Seseryan olup da bu tür ağrıya mağruz kalan var mı varsa ne zamana kadar geçer ?