Selamün aleyküm güzel anneler size birşey sormak istiyorum. Bebeğim 25 günlük bu 1 haftadır göğsümden ayrılmıyor orda uyumak istiyor uyuyunca yerine katıyorum ağlamaya başlıyor ve gündüzleri beni mahvediyor. Yine gece azda olsa uyuyor yatağında. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz normal mi böyle olması 🤗