Kızlar epilepsim hamile kalmadan 2 sene önce bitmişti ama doğum sonrası tekrarladı . Keppra hap kullaniyorum devamlı . Bebeğim 11 aylık olacak bı iki sene sonra falan kardeş yapmayı düşünüyorum ama bu ilaçlari kullanıp gebe kalan varmı , gebelikte nobetleriniz ne şekilde oldu ?