Gaz yapiyor olabilir bizde de olmuştu. Ben uyku saatine yakın yediriyordum biraz erkene aldim yemek saatini. Cok uyaniyordu kivraniyordu. Gazını çıkarıp geri yatiriyordum. Cok sık olmaya başlayınca doktorumuz zinco damla verdi çok işe yaradi şuan bi sıkıntımız yok ilacı da bıraktık. 9 bucuk aylik oğlum.