Benim kızımda 1 haftadır öyle ne uyku kaldı ne düzen önceden iki uyku yapardı saat 9 da uyurdu akşam şimdi mesela mecbur salladım uyuttum (annemdeyim yoksa uyumuyo) maksimum 30 dakika uyur kalkar yine zaten uyumaz saati 12 yapmadan. Tüm düzeni bozuldu yaşına girince bence uyku düzeni yoksa atak yüzünden bırakın uyusun yoksa daha çok huysuzlanıp ağlıyolar.