Rengin Yavaş yavaş bişeyler tutturmaya çalış canım el kaslarında gelişir bebeğinde rahat eder ben biz 4 aylık olduk bugün 3.ayından itibaren ben diş kaşıyıcısı verdim eline ilk başlarda tam tutamıyordu ama şimdi iyice tutuyor ağzına getiriyor onunla cebelleşiyor ısırıcam diye😄😄