Aliveannesiiii Dilara_Ada5747 bana doktorum 5 damlayı gün içine böl demişti ama yorumlarda herkes tek seferde veriyor anlamadım 🤷🏻♀️
Ysnrrgnc Kumsal25 sadece formül mama kullanan bebeklere önerilir, anne sütünde buna gerek yokmuş zararı var değil dr lazım değil gereksiz
Mltmdfn Kumsal25 hmm anladım biz nurse harveys ile beraber kullanmıştık simdi sab simplex kullanıyoruz
Tugce6767 Kumsal25 biz kullandık günde bir defa beş damla.sab simplex kullanıyoruz günde dört defa 15 damla.daha iyi geldi bize