SevdaPolat Kızlar az önce lekelenmem olduğu için acile gittim 5hafta 6günlük kese var ama bebek yok normalmi moralim bozuldu 😔
Aysgllylcn SevdaPolat 9.haftaya kadar gözükmeyebiliyo canım hayırlısı olsun inşallah bebeğin seninledir benim kızımda 7+3 ye gözükmüştü ultrasonda
PelinKaraca SevdaPolat büyük kzıım da da oldu aynısı kese var bebek yok dendi sonra bekledim bebek oluşmamış kürtaj dedi 8 haftaya kadar bekledim canım. Şimdi 19 aylık ♥️