minikailemmm inan aynı postu açıp acmamakta tereddüt ettim. Bez sayısı azaldı ama çok aşırı ter atıyor ona bağlıyorum 5+5 olduk. Kakasını önceden hergun 3 4 kez yapan oğlum 3 4 günde zorlanarak yapıyor doyuyor eminim doymazsa ağlar uyumaz. Acaba su mu vermeliyim ? Sadece anne sütü alıyor acaba diyorum süt mü yeterli değil olmazsa ağlar demi offf valla bu analık çok zor zanaat 😞