tospikannesii Merhaba 45 günlük bebeğim emerken bazen burnundan nefes almayı unutuyor mu anlamıyorum bi anda nefesi kesiliyor, süt boğazında kalıyor normal mi? Birkaç gündür var bu durum
Mltmdfn tospikannesii canım burun değil de bebekler bi süre ağızdan nefes almayı bilmezler miş. Burunla alakalı değildir. Sütün cok ise bebeğin yutmaya yetişemiyor olabilir. Annem hep öyle derdi sütüm coktu boğazında kalırdı diye.
Mltmdfn tospikannesii göğsünü bebeğinin burnuna değdirmemeye calıs . Makas yaptığında elinde burnuna değmemesini sağla belki farkında olmadan değiyordur
Deletedmom98 tospikannesii eğer makas yapıp tutuyorsan tazyikli geliyor süt bebekte ufaksa yetişemiyor kaç dakika memede duruyorsa yarıda tut yarıda bırak tek basına emsin bende aynı hataya düştüm hep öksürüp kusuyor gibi oluyordu hemen kaldır gazını cıkarıyormus gibi yap açılsın
iki_prens_annesi_ tospikannesii tanzikli geliyodur sutunuz yutkunmasini aayarlayamiyodur nefesiyle veya burnu da tikali olabilir
bhrcpt tospikannesii Benimkide emerken öyle oluyor ödüm kopuyor boğulcak diye. Sanırım süt fazla akıyor yutmaya yetişemeyip yoruluyor.
mavisimmm20 tospikannesii benmkide oyleydi boğazında kaliyordu ilk zamanlar sütüm çok olduğu için önce biraz sağıp öyle emziriyordum