Az önce sosyal medyada denk geldiğim john steinbeck gazap üzümleri kitabına ait bir cümle.. zamanında okudum kitabı ama nasıl bir ruh halindeysen, kitaptan onu alıyorsun. O an belli ki ruh halim çok iyiymiş ve bu cümle bende bi anlam bi etki yaratmamış. Oysa şimdi o kadar derinden hissettim ki bu cümleyi içimde.Benim yorgunluğum da öyle uyku ve dinlenmeyle geçebilecek bir türden değil diye düşündüm. Ruh yorulması beden yorulmasından bin betermiş..